tweede verslag - Reisverslagen van Iris Straatsma - WaarBenJij.nu tweede verslag - Reisverslagen van Iris Straatsma - WaarBenJij.nu
tweede verslag

Lieve allemaal,
Hier gaat het super goed! Ik ben heel erg aan het genieten van alles en het wordt alleen maar leuker;) Je leert de dieren beter kennen en de dieren gaan jou ook meer vertrouwen, dat is echt heel mooi om mee te maken! Ik heb al zo veel mooie momenten met verschillende dieren meegemaakt die ik nooit zal vergeten! Bijvoorbeeld met spidy een spidermonkey. Hij mist zijn staart en een arm, maar hij is echt super schattig. We namen hem mee voor een wandeling, dat vindt hij helemaal geweldig. Hij klom bovenop me en vertrouwde me helemaal en hij plaste op mn broek, haha, maar het was echt een super bijzondere ervaring, en het zijn dit soort momenten waar je het allemaal voor doet;) Ik hou ook heel erg veel van Neath een super mooie oranje brulaap die niet meer kan brullen. Je mag samen met haar in een kooi en haar eten aanbieden, zodat ze weet dat je met goede bedoelingen komt. Nu vertrouwd ze me helemaal en het proces dat ze me meer ging vertrouwen was echt heel mooi om mee te maken. De vogels zijn ook heel leuk, zo is er een klein tropisch vogeltje dat altijd op je schouder komt zitten en in je shirt probeert te kruipen;) En er zijn drie super schattige baby blueheads, die we met een spuit eten mogen geven. Ze voor de eerste keren zien vliegen was echt heel gaaf en ze maken hele schattige geluidjes.
Er zijn hier ook wilde slangen, waarvan 1 dodelijk. Een paar mensen hier zijn al in hun laars gebeten, als ze geen laarzen aan hadden waren ze er waarschijnlijk niet meer.. Maar geen zorgen, ik draag altijd laarzen en let goed op.
Als we niet hoeven te werken en het lekker weer is gaan we vaak zwemmen bij een waterval. Je kan van een rots af het water in springen, het is heerlijk koel en natuurlijk midden in de jungle, echt geweldig! Gister was ik met Lara, een duits meisje gaan kanyoningen, dat was echt gaaf!
Inmiddels ben ik al weer over de helft van deze reis, ik wil nog lang niet naar huis, maar ik kijk er wel naar uit om jullie allemaal weer te zien;) Veel liefs uit Ecuador!

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2013

Tweede verslag
Iris

Actief sinds 01 April 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7136

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 13 Augustus 2015

Peru 2015

01 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Mei 2013 - 03 Mei 2013

tweede verslag

Landen bezocht: